zondag 15 februari 2009

Tessy





"Tessy: . Zo is mijn nieuwe vlieger genoemd door de maker van dit kunstwerk. Collega-fotograaf Henk Breedland, de ontwerper van dit model vlieger, een "Heksebeest", heeft hem speciaal in deze kleuren voor mij gemaakt. Gisteren heeft hij voor het eerst proef gevlogen, met goed resultaat. Er moeten nog wat fijne afstellingen gedaan woorden, en een staart gemaakt. Binnenkort hoop ik hem in Groningen te kunnen ophalen. Ik verheug mij er op, om deze fraaie vlieger,voorzien van nieuwe camera, boven Texel te laten zweven.

2 opmerkingen:

Dick zei

Hij ziet er heel mooi uit, hemels om het zo maar te zeggen.

Anoniem zei

Hoi Gerard.

Prachtig!! Gefeliciteerd!! Mooie transparante kleuren... Doet me denken aan Jan Wolkers zijn sculptuur op de Redoute. Inmiddels helaas vernield... Wens je veel succes ermee, met staartje ha ha. Alie.